OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Chojnicach
ogłasza
KONKURS NA STANOWISKO
CZŁONKA ZARZĄDU DS. TECHNICZNYCH
I. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne preferowane wykształcenie budowlane.
- 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku samodzielnym w tym zakresie.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne oraz brak przeciwwskazań do pełnienia funkcji w organach spółdzielni.
- Oświadczenie o braku zobowiązań finansowych wobec Spółdzielni Mieszkaniowej w Chojnicach.
II. Mile widziane dodatkowe preferencje:
- Znajomość zasad funkcjonowania spółdzielczości mieszkaniowej.
- Znajomość zagadnień prawa pracy i zarządzania zasobami ludzkimi.
- Znajomość problematyki dotyczącej nadzoru w zakresie eksploatacji zasobów mieszkaniowych oraz bilansu energetycznego nieruchomości.
- Znajomość programów do kosztorysowania, znajomość przedmiarowania, przygotowywania specyfikacji technicznych.
- Doświadczenie w zarządzaniu inwestycjami i remontami, znajomość Prawa budowlanego.
- Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją obiektów budowlanych Spółdzielni.
- Posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie wykonawstwa i nadzoru.
- Doświadczenie w prowadzeniu przetargów.
- Kontrola i nadzór nad dokumentacją obiektów budowlanych Spółdzielni.
- Doświadczenie i umiejętność w pozyskiwaniu środków zewnętrznych.
- Sumienność, zaangażowanie, dyspozycyjność.
- Brak przeciwskazań do prac na wysokości.
- Umiejętność kierowania zespołem.
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel).
- Prawo jazdy kat. B.
III. Wymagane dokumenty:
- Życiorys zawodowy (CV).
- List motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie.
- Aktualne zaświadczenie o niekaralności lub oświadczenie o niekaralności.
- Oświadczenia według załączonego formularza.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów postępowania konkursowego.
IV. Termin i sposób składania ofert:
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Konkurs – Członek Zarządu ds. Technicznych – NIE OTWIERAĆ”.
- Oferty należy złożyć do dnia 12.12.2025 r. do godz. 12:00 w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej w Chojnicach, w siedzibie przy ul. Młodzieżowej 35,
89-600 Chojnice lub za pomocą poczty / kuriera (liczy się data wpływu do Spółdzielni, a nie data stempla pocztowego).
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty złożone przez kandydatów będą zwracane po uprzednim zgłoszeniu się kandydata o zwrot w terminie 7 dni od otrzymanej wiadomości.
V. Informacje dodatkowe:
- Komisja dokonuje otwarcia ofert konkursowych w dniu 12.12.2025r. o godz. 16:00 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej.
- Komisja weryfikuje oferty pod względem:
- kompletności wymaganych dokumentów,
- spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
- doświadczenia zawodowego, kwalifikacji i kompetencji kandydatów.
- Komisja może wezwać kandydatów do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.
- Postępowanie konkursowe zostanie przeprowadzone dwuetapowo:
- W pierwszym etapie wyłonieni zostaną kandydaci spełniający wymagania formalno – prawne określone w ogłoszeniu,
- W drugim etapie zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania pierwszego etapu.
- Komisja konkursowa zawiadamia kandydata o zakwalifikowaniu się do drugiego etapu postępowania konkursowego.
- Informacja o wynikach konkursu zostanie przekazana kandydatom pisemnie.
- Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu bez podania przyczyn.
Do pobrania:
